Smoothie efter pw

 
 
 
Godmorgon! Idag gick jag upp extra tidigt för att hinna med allt jag vill göra idag. Jag började dagen med 4 km pw, superskönt var det och idag är vädret helt fantastiskt skönt. Har just varit i duschen och nu sitter jag med denna godingen i handen. Älskar verkligen smoothies, något av det godaste som finns och man kan ju göra dom i alla smaker! Nu ska jag snart fixa till mig och sen så kommer nog bestie och vi får väl se vad vi kommer att hitta på. xx
 
Vilken är eran favorit smoothie?
Dagbok, Mat | recept, smoothie, sommar | |
#1 - - Veronica - Musik & Konserter:

Hallon och banan definitivt!

#2 - - GoForFit:

Mums! :) Och hos dig är det soligt också, så härligt! :)

#3 - - s':

va gott de såg ut :)
du är nu länkad i min blogg :D
o ja skrev om kvällsrutin o morgon rutin som du sa :)

#4 - - elinrosen.blogg.se:

De ser riktig god ut vad har du iden :)?

#5 - - Prietha:

Åh vad gott med björnbär!

Upp