Lyxig frukost

 
 
Idag bakade jag och mamma croissanter till frukost och dom blev faktiskt jättegoda och nu sitter vi ute på altanen och myser medans det regnar. Annars idag ska jag nog bara ta det lungt och plucka ur allt i rummet eftersom jag ska måla om det nu under veckan. Är så sjukt taggad inför allt jag vill hinna med under sommaren. Har ju en bucketlist jag ska försöka göra allt på. xx
 
Har ni någon bucketlist inför sommaren?
Dagbok, Mat | blogg, blogg läsare, croissanter, hälsa, mat, mys, sommar | |
#1 - - felicia:

gott :)

#2 - - felicia:

gott :)

#3 - - Prietha:

gott med croissanter!

#4 - - Prietha:

gott med croissanter!

#5 - - s':

åh va gott de såg ut :D

#6 - - elin:

sv: aa visst är det! påslakanet fick jag när jag fyllde åtta för sju år sedan så jag tror inte det finns kvar haha, men hemtex tror jag! ♡

åh vad gott!

Upp